Bir çox tələbənin istəyi üzrə,indiki dərslərin əksəriyyəti online kecirilir, ama müəllimlər şagirdləri virtual mühitdə məşğul saxlamaq və həvəsləndirmək problemi ilə üzləşirlər. Müəllimlərin tələbələrinin əlaqədə qalmasına kömək etmək üçün istifadə edə biləcəyi beş strategiya bunlardır:
İnteraktiv və multimedia materiallarından istifadə edin: Videolar, testlər və oyunlar kimi interaktiv elementlərin daxil edilməsi tələbələrə onlayn öyrənmə ilə məşğul olmağa kömək edə bilər. Şəkillər, infoqrafika və animasiyalar kimi multimedia materialları da tələbələrə mücərrəd anlayışları vizuallaşdırmağa və materialı daha yaxşı başa düşməyə kömək edə bilər.
Əməkdaşlıq üçün imkanlar yaradın: Onlayn öyrənmə tələbələri təcrid edə bilər, buna görə də əməkdaşlıq və qrup işi üçün imkanlar yaratmaq onlara həmyaşıdları ilə daha bağlı hiss etmələrinə kömək edə bilər. Müəllimlər tələbələri birlikdə işləməyə və fikirlərini bölüşməyə təşviq etmək üçün müzakirə otaqlarından, müzakirə lövhələrindən və onlayn forumlardan istifadə edə bilərlər.
Tez-tez rəy bildirin: Şagirdlərə öz işləri ilə bağlı mütəmadi olaraq rəy bildirmək onlara motivasiyalı olmağa və öyrənmə prosesində iştirak etməyə kömək edə bilər. Müəllimlər tələbələrə fərdi rəy vermək üçün qiymətləndirmə rubrikaları, şərh qutuları və video rəyləri kimi onlayn vasitələrdən istifadə edə bilərlər.
İcma hissini inkişaf etdirin: Onlayn sinifdə icma hissi yaratmaq tələbələrin özlərini daha bağlı və məşğul hiss etmələrinə kömək edə bilər. Müəllimlər tələbələrlə əlaqə saxlamaq və dəstək göstərmək üçün onlayn sinif otaqları, sosial media qrupları və onlayn ofis saatları kimi virtual məkanlar yarada bilərlər.
Seçim və muxtariyyət təklif edin: Şagirdlərə öyrənmələrində müəyyən seçim və muxtariyyət vermək onlara həvəsli və məşğul olmağa kömək edə bilər. Müəllimlər tələbələrə öz maraqlarını və güclü tərəflərini kəşf etməyə imkan vermək üçün bir sıra tapşırıqlar, layihələr və qiymətləndirmələr təklif edə bilərlər.
Bu strategiyaları həyata keçirməklə müəllimlər tələbələrinə onlayn öyrənmə ilə məşğul olmağa və həvəsləndirməyə kömək edə, müsbət və dəstəkləyici öyrənmə mühiti yarada bilər.